Zoeken
  • Peter Nederstigt

Denken als uitgever

De juiste content schrijven en daarmee trouwe klanten winnen? Daarvoor moet je denken als uitgever. Maar wat betekent dat in de praktijk? Eigenlijk is het heel eenvoudig.


Schrijf voor je doelgroep


Eerst definieer je de voor jou belangrijke doelgroep. Daarna beslis je welke informatie jouw (potentiële) klanten echt nodig hebben en hoe ze die willen ontvangen. Daarna lever je die informatie op de manier zoals jouw doelgroep die wil hebben. Tenslotte meet je continu of jouw informatie wordt ontvangen. Met de resultaten van die meting pas je je strategie continu aan.


Traditionele uitgevers meten hun succes aan het aantal advertenties dat ze rond hun content weten te verkopen. Voor jou, een ondernemer die denkt als een uitgever betekent succes vooral veel mensen uit jouw doelgroep weten te vinden en te binden.


Contentbuilders helpt bij het vertellen van jouw verhaal. We (her)schrijven teksten van je website of schrijven onderwerpen voor je nieuwsbrief . We posten op je Facebook- of Twitter account of we schrijven prikkelende teksten voor je blog of nieuwsrubriek.

Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen? Neem vandaag nog contact op.



5 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven