Als jij als ondernemer onder de aandacht wil komen van je doelgroep, moet je zorgen dat jouw informatie wordt gelezen. Je moet het winnen van alle andere tweets, posts en nieuwsbrieven die om de aandacht van jouw potentiële klant schreeuwen. Je moet hem verleiden om op jouw link te klikken. De beste manier daarvoor is te zorgen dat je in problemen denkt. Je moet vaststellen welk probleem jouw klant heeft. Waar hij ‘s nachts van wakker ligt.
Nuttige content schrijven
Het schrijven van nuttige content lukt het best als je een goede voorbereiding treft.
Denk eerst aan alle problemen die jouw klant heeft of kan hebben.
Denk aan de zoekwoorden die hij in Google intypt om de oplossing voor zijn probleem te vinden.
Denk aan alle redenen dat een potentiële klant jouw product niet afneemt.
Jouw oplossing communiceren
Als je hebt vastgesteld welk probleem jouw klant heeft zorg je dat je jouw oplossing helder beschrijft.
Wees helder over welk probleem je herkent en wat jouw oplossing is. Zorg dat je die klik krijgt. Goede content verdient het om te worden gelezen.
Contentbuilders helpt om jouw diensten en producten onder de aandacht te brengen bij jouw klanten. Neem contact op met Peter Nederstigt voor een goed gesprek over content marketing voor jouw bedrijf.
Comments